3. jaan 2008


Õnnelikku alanud aastat kõigile!

Kui II kooliveerand libises kiirelt, siis jõuluvaheaeg samuti. Ma loodan, et kõik on puhanud. Olen isegi enda suureks hämmastuseks suisa 10-ni maganud, ma ei arvanudki, et ma seda enam oskan:)

Mis aga mina siis tegin? Käisin oma armsal emmel-issil Rakvere lähedal külas, samuti naabri Annel, kellega lapsepõlves nii lehmi karjatatud, linnu sulgi kogutud, lõputult sulgpalli mängitud, onni ehitatud kui ka kooli mängitud sai. Jah see naabri Anne, kelle ma endale 4-aastaselt sain, on tänini alles. Nüüd mängivad meie tütred juba omavahel nagu suured sõbrad. Ahjaa, Anne õpetas mind viltima ja ka tema on õpetaja.
Ning ka Võrumaa vanaema ootab laupäeval külla, peale külma võiks siis väheke lundki tulla, saaks vähemalt seal kuplite vahel veidi kelku või suuska proovida.
Täna aga, 3. jaanuaril, oli meil teine kohtumine nooremõpetajatega. Istusime Raekoja Plats 1 majas hubases sõõris ja pajatasime oma hästi ja mitte nii hästi läinud asjadest. Loomulikult polnud see mingi tühja tuule keerutamine seal, ikka meie õppejõu käe all. Analüüsisime ja jagasime kogemusi. Igaljuhul on homme kell 9 rõõm ainult taas kohtuda. Õppejõud teevad meiega praktiliste näidete toel juttu arenguvestlustest, enesekehtestamisest ja distsipliinist.
Samas mõtlen juba koolile. Mõtlen, et võiks ühe toreda sõidu teha Tartu Zooloogia muuseumisse, et näha lõvi, kaelkirjakut jm pudulojuseid elusuuruses. Kahtlemata võiks seal olla juures mingi mänguline element, mingi võistlus vms, aga selle pean veel täpsemalt läbi mõtlema. Toimuda võiks üks mõnus klassiõhtu. Ning kuna algklassisektsioonis on juba kombeks igal õpetajal mingi suurem üritus korraldada, siis ei saa ma mitte selle vastu, et pähe kargas mõte televisioonist. Teha nt üritus "Talendijaht". Et iga laps saaks midagi nt kuu jooksul harjutada ja sellega teistele üles astuda. Samas võiks igal klassil olla mingi kindel saade või reklaam, mida nad jäljendavad. Ka selle eest võiks olla preemiaid. Ma igaljuhul usun, et see läheks peale:) Täna ju Joosepki (Elva kooli õpa) rääkis, et paljugi on vanas kinni. Eks pane mõni kuuendik rääkima inglise keeles teemal, mida ta ta suvel vanaema juures teeb. Tuleb kök-mök. Aga võib proovida millegi aktuaalsega, jutusta inglise keeles, mida rääkisid oma sõbraga rates vms.

Aga olgu, tundub, et sattusin heietama. Peagi näeme ja rohkem tegusid kui sõnasid!!!

Kommentaare ei ole: