16. veebr 2008

küünlakuu sündmusist

Millest alustada, vanadest sündmustest või uutest... võtame siis vanemad.

13. veebr käis koolis teater külas. Pärast leidis aset ka väike algklasside SÕBRAPÄEVAPIDU.
14. veebr oli ülekooline sõbrapäev. Töötas ka sõbrapostkast. Kõik klassid tegid plakati teemal "Sõprus kaunistab elu." Meie oma paremal pool, all.
Tore, et kaarte oli sõpradele meisterdatud päris hoolsalt:) Piltidega toimetan kooli tulles, kooli serveris täitsa olemas.

Et viimasel ajal on klassis järjepidevalt paar puudujat olnud ja tegelikult ka õpetajate seas, jõudis järg ka minu kätte. Olen PURUHAIGE. Täna käis mul külas üks väike sõber Lähte kooli 1. klassist ja seal olla lapsed juba terve nädal kodus olnud, sest algklassiõpetajad olid kõik haiged! Meil vast nii ei lähe.. muideks mitteametlikel andmetel oli reedel koolist puudunud 76 õpilast ja 7 õpetajat.

RAAMATU SÕPRADELE
Aga midagi rõõmsat ka, hea oli, et ma kolmapäeval raamatukogust ühe raamatu napsasin, Timo Parvela "Ella õppekäigul". Igavesti humoorikas. Lugu on just 1. klassi lastest ja nende õpetajast. Nalja hakkab saama, kui õpetaja ja õpetaja naine (kes on ka õpetaja paralleel klassis) väljasõidule minnes kõigi asju tüütuseni kontrollivad, ent oma asjad koos RAHAKOTIGA kooliõuele unustavad. Ega siis muuseumisse, loomaaeda, restorani ei pääse ilma rahata! Mil viisil plindrist (=täbarast olukorrast) pääsetakse või mitte, loe edasi juba raamatust!

Reedel, 22. veebraril on koolis Eesti Vabariigi aastapäeva aktus. Eesti vabariigil on siis 90. juubel ja kuigi õige päev on pühapäeval 24. küünlakuupäeval, mil lipud heisatakse, hümni lauldakse, tähistame meie seda koolis reedel. Riietus võiks siis olla pidulik, rahvariided veel armsam. Nagu näiteks need inimesed siin...



Mina hakkan nüüd oma ma ei tea kui mitmendat teed meega jooma, varbad on mõnusalt villastes sokkides ja pea on kuum kui kartul:) Ma isegi naeratasin praegu..

Kommentaare ei ole: