20. aug 2009

Oh kooliaeg, oh kooliaeg, millal sina tuled...

Heippa armsad suvitajad,

kas sina oled kooliks valmis? Kui vastad ei, siis ma ei üllatu. Kas keegi on üldse teadlikult kunagi millekski valmis, nt ujumise või rattasõidu selgeks saamiseks? Jõuab kätte see õige hetk ja siis sa lihtsalt oledki valmis. Ma usun, et esimesel septembril, nähes armsaid tuttavaid nägusid, on kõik järsku valmis, isegi need, kes hommikul veidi porrasid, et tahaks veel natuke magada...

Mina ootan esimest septembrit põnevusega. Ah, et miks? Kujutage ise ette, kui te peaks kohtuma kaheteistkümne inimesega korraga, kes on ajapikku sulle hinge pugenud nagu oma lapsed ja keda kaua pole näinud! Igaüks neist on suvega natuke pikemaks kasvanud, midagi uut kogenud, tundnud ja näinud - palju on pajatamata muljeid...Aga ma olen kannatlik ja ootan veel veidi:)

Väike uudis ka! Meie klassi tuleb õppima kaks uut õpilast - üks poiss ja üks tüdruk. Võib-olla oled sina juba nendega tuttav? Mina veel mitte.

Aga seniks veel kõige mõnusamaid puhkuse päevi, kohtume koolis!

Teie Raili

Kommentaare ei ole: