22. okt 2009

Millest koosnevad 3-nda klassi lapsed?

"Kes ma olen?"

"Mina koosnen perest, magusast, maadlusest, jahedast jäätisekokteilist, iseendast võitu saamisest, heast emast ja isast, mõõnusast saunast pühapäeva õhtul, toredatest sõpradest ja minu armsatest loomadest." (Einar)

"Mina koosnen väiksest ulakast poisist, muusikast, oma perest, lühikestest heledatest juustest, sinisest ja punasest värvist, Eestimaast, koerast." (Sten)

"Mina koosnen rõõmsast inimesest. Ma koosnen isast, emast, kassist, koertest, punasest, mustast, endast, heast südamest, sõpradest, majast, tublist õpilasest, õpetajast, muusikast. Ma koosnen tantsimisest, vabadusest, unistustest." (Hanna Maria)

"Mina koosnen soojast majast, soojast perest ja soojast toast ja soojast voodist, ulakast poisist, klassi poistest kõige kiirem ja kassidest." (Remo)

"Mina koosnen kitarrimängust, tantsutrennist, rahvatantsust, loodusest, ojast, õunamahlast, pannkoogist, sõpradest, mesilastest, ulakast plikast, enda toast, emast, isast, kollasest, helerohelisest ja helesinisest." (Triin)

1 kommentaar:

KR ütles ...

nii armas ja siiras:)