21. jaan 2010

Pakane paugub

Õues on käre pakane, mis röövis täna meie klassist juba 7 õpilast! Soovitan kodus ka mitte seanahka vedada, sest lõppude-lõpuks peab kõik vajalik ikka tehtud saama. Soovitan mõnusalt mõne raamatu lummusse vajuda, et kunagi oleks ka hea meenutada - seda lugesin siis, kui oli väga külm ja koolist võis puududa:)

Mina aga soovitan ikkagi kooli tulla, sest mina olen ju siin!

Ja ühtlasi teatan ka siin blogis, et võiksite teha talvisest loodusest või talverõõmudest pilte meie klassi kaunistamiseks ning mulle neid saata. Aega võiks olla selleks mõnusalt- ütleme kuu ehk lausa 4 nädalat ehk lausa 4 korda 7 päeva. Tundides tuleks aega veel rohkem:)Saatke need minu meilile ja mina juba laseks suuremas formaadis ära ilumutada. Tore oleks kevadel vaadata, missugune talv meil oli.

Teie õpetaja!

Foto tegin nädalavahetusel Tartu Raekoja platsil

Kommentaare ei ole: