14. märts 2010

KINOELAMUSI (ilus eesti keel - kino-ela-musi)

Mida arvasid lapsed "Alice Imedemaa" filmist? Arvamusi emakeele vihikutest...

*Mulle meeldisid sellest filmist väga kaksikud- nad nügisid ja vaidlesid. Mulle meeldis, kui Kübarsepp tantsis hullujalatantsu ning kuidas Alice lõi lohelt pea maha ja jõi tema verd, et üles ärgata.

*Mulle meeldis see film sellepärast, et nägin seal palju erinevaid tegelasi. Alice meeldis mulle kõige rohkem, sest ta tappis lohe ära. Enne seda kukkus ta jänese urgu, sõi seal kooki, mis kasvatas suuremaks, ent vedelikku juues, muutus ta taas väikseks. Ma ehmusin siis, kui üks koletis põõsats välja hüppas. Filmi lõpus muutus ka sinine tõuk ilusaks liblikaks. Mulle meeldis see film väga.

*Mulle see film eriti ei meeldinud, sest see oli liiga fantaasiarikas. Seal oli igasuguseid koletisi ja draakoneid. Võluvärki oli natuke palju, sest näiteks oli seal üks kass, kes ilmus ja kadus kuhu või millal iganes. Veel oli seal üks draakon, kes päriselt olemas olles oleks väga jõle. Ta sülgas tuld või lausa elektrit. Seal oli ka teisi huvitavaid tegelasi. Aga rohkem ma teile ei räägi, sest muidu te ei tahagi ise vaatama minna. Minge seda vaatama!

Kommentaare ei ole: